Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med den virksomhed der linkes til. Indlægget er derfor betalt - det samme gælder links.

En væsentlig del af at være firmaejer, er det her med at have en hjemmeside. Din hjemmeside er dit firmas udadvendte forbillede, og derfor også, hvordan potentielle kunder opfatter dig og dine produkter. Din hjemmeside udseende er derfor essentielt i forhold til, hvor mange, og hvilke kunder du ønsker at tiltrække. Din hjemmesides design skal hænge sammen med din målgruppe. Er du f.eks. legetøjssælger er din hjemmeside med fordel rettet mod børn. Styrer du derimod et plejehjem skal din hjemmeside rette sig mod ældre mennesker.

Finpudsningen er altafgørende

Selvom det kan virke som ligegyldigt og tidsfordrivende arbejde, så er det altså finpudsningen af din hjemmeside, der kommer til at tiltrække de ekstra kunder, du ønsker. Hvis din hjemmeside er sjusket og uoverskuelig at se på, vil ingen have lyst til at købe dine produkter. Og i dag er der faktisk ingen undskyldning, da det aldrig har været nemmere at finpudse din hjemmeside, så den bliver helt perfekt og brugervenlig. Mange andre websites tilbyder nemlig, at du kan lave din hjemmeside hos dem. Og disse websites har altså alle redskaberne, som hjælper dig med at lave en fuldstændig fejlfri hjemmeside. Lav dit eget website her.

Sådan udvider du din målgruppe og tiltrækker forskellige kunder

Det er vigtigt, at dine kunder ved, hvem du er, og hvad du kan. Disse to faktorer skal gå hånd i hånd med dit webdesign. Hvis du f.eks. er massør, skal din side være beroligende at se på. Det er dog lige så vigtigt, at det er let for dine kunder, finde dig igen. Dette kan du sikre dig, ved f.eks. at have styr på dine søgeord på Google. Når du har styr på dine søgeord, er det lettere for flere folk at finde dig på google. Dine søgeord skal altså være enkelte, såsom massør, massør i København, osv.

DEL
Tidligere artikelWebinarenes opblomstring